Kesäkivaa

Kesälomalla on aikaa tehdä asioita, joista pitää.

Tällä sivulla on vinkkejä kivoihin kesäpuuhiin.

Vinkit on koottu kolmeen verkkokirjaan. Kirjat on tehnyt Minua kuullaan -hanke yhteistyössä Verneri.netin kanssa.

Voit tehdä kirjojen tehtäviä yksin, yhdessä kaverin kanssa tai vaikkapa porukalla.

Kesäunelmia

Kesäunelmia-kirjassa on vinkkejä mietiskelyyn ja unelmointiin.

Mietiskely auttaa sinua hengähtämään ja unohtamaan arkiset huolet.

Unelmointi on hyvä tapa pohtia omaa tulevaisuutta. Unelmoimalla voit saavuttaa uusia asioita elämääsi.

Lataa Kesäunelmia-kirja (pdf-tiedosto)

Kesäretki

Kesäretki-kirjassa on ohjeet oman kesäretken suunnitteluun.

Lataa Kesäretki-kirja (pdf-tiedosto)

Kesälomafiilis

Kesälomafiilis-kirjassa on vinkkejä omien tunteiden käsittelyyn.

Kun tunnistat omat tunteesi, pystyt kertomaan niistä muille. Tunteista puhuminen tekee olon kevyeksi.

Lataa Kesälomafiilis-kirja (pdf-tiedosto)

Teksti: Jenni Sipilä, 2020
Kuva: Istockphoto