Olet tässä:
 

Arto etsii naisesta elämänkumppania

Hei!

Olen Arto. Olen 65-vuotias.

Etsin itselleni elämänkumppania naisesta.

Toivon että olisit samaa ikäluokkaa kuin minä eli noin 60-65 vuotta.

Toivon, että olet huumorintajuinen ja ymmärtäväinen, etkä ota elämää liian vakavasti.

Olen itse raitis ja toivoisin tätä myös sinulta.

Asun itse Eurassa. Toivon, että asut Satakunnan alueella, kuten Eurassa, Harjavallassa, Kokemäellä, Raumalla tai Laitilassa. Voin kulkea taksilla naapurikuntiin.

Olen eläkkeellä ja tykkään käydä usein kävelyllä. Reissaan usein naapurikaupunkeihin, joissa tykkään käydä kirpputoreilla.

Vastaukset toivon kirjeen muodossa. Pitäisin kovasti, jos kirjeen mukana laittaisit kuvan itsestäsi.

Kun olemme tutustuneet, voimme vaihtaa puhelinnumerot.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Arto
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo