Soittelukaveri

Olen Minna. Asun Pohjois-Karjalassa. Olen 38-vuotias nainen. Etsin kirjekaveria 30-40-vuotiaista naisista, jotka tykkää kirjoitella pitkiä tai lyhyitä kirjeitä. Toivon, että […]

Hei! Olen Arto. Olen 65-vuotias. Etsin itselleni elämänkumppania naisesta. Toivon että olisit samaa ikäluokkaa kuin minä eli noin 60-65 vuotta. […]

Hei Olen Pasi 50 vuotta. Asun Lahdessa omassa vuokra-asunnossa itsenäisesti. Haluaisin tutustua 50-56-vuotiaisiin naisiin Lahden alueella. Harrastan monipuolisesti ja laajasti. […]

Olen 56-vuotias mies Vaasan Ristinummelta ja etsin itselleni naisseuraa Vaasan seudulta. Vaihdetaan puhelinnumeroita sähköpostitse! Vastaa Pasille sähköpostilla: verneri@kvl.fi Vastaa kirjeellä: […]

Hei Olen Pinja, 41 vuotta, Vantaalta. Etsin apua yksinäisyyteeni. Olisi joku, jonka kanssa pyörisi kaupoissa, puistoissa ja pelailisi. Joku, joka […]

Eetu tässä hei! Etsin kirjeenvaihtokaveria ja juttelukaveria. Myöhemmin kumppania. Asun Muhoksella. Olen 33-vuotias. Ota yhteyttä minuun rohkeasti! Voidaan laittaa viestejä […]

Eetu tässä hei! Etsin kirjeenvaihtokaveria ja juttelukaveria. Myöhemmin kumppania. Asun Muhoksella. Ota yhteyttä minuun rohkeasti! Vastaa sähköpostilla Eetulle: verneri@kvl.fi

Etsin noin 40-vuotiasta miestä ystäväksi ja juttuseuraksi. Minua kiinnostaa ulkoilu, lautapelit, kirpputorit, elokuvat ja erilaiset tapahtumat. Viikonloppuisin olisi kiva nähdä. […]