Kirjoittelukaveri

Hei Olen 41-vuotias mies Kuopiosta. Etsin 30-40-vuotiasta naista. Vastaa sähköpostilla Jarnolle: verneri(at)kvl.fi

Moikka! Olen 33-vuotias mies Länsi-Uudeltamaalta etsimässä parisuhdetta. Arki kuluu mukavasti kuntouttavassa työtoiminnassa ja tietokonepelien parissa. Luonteeltani olen rauhallinen, rehellinen ja […]

Hei Etsin ystävää. Olen lähetystyössä. En polta, en juo alkoholia. Olisi kiva soitella. Vastaa sähköpostilla Ristolle: verneri@kvl.fi

Hei! Kaipaan ystävää, jonka kanssa voisi tehdä kaikkea kivaa. Asun Espoossa. Etsin ystävää pääkaupunkiseudulta. Vapaa-aikana käyn salilla ja elokuvissa. Vastaa […]

Haluaisin tutustua ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia. Käyn salilla ja vesijumpassa. Vietän aikaa hevosten kanssa. Olen lähetystyöntekijä. En polta enkä käytä […]

Etsin kirjeenvaihtoon sinua, joka haluat kirjoittaa kehitysvammaisuudesta, helluntaiseurakunnasta tai vapaaseurakunnasta. Täytän 44 vuotta syksyllä. Asun Espoossa yksin. Etsin kaveri,a joka […]

Olen Leena 82 vuotta. Asun palvelutalossa 10 muun asukkaan kanssa. Olen rauhallinen, iloinen, reipas ja mukava. Tykkään tehdä palapelejä, kudon […]

Hei Olen Temir, 29-vuotias mies Helsingistä. Toivoisin löytäväni samanhenkisiä ystäviä ja toivon mukaan myös parisuhdekumppanin. Harrastan askartelua, piirtelyä ja jonkin […]