Kumppani

Hei Olen 41-vuotias mies Kuopiosta. Etsin 30-40-vuotiasta naista. Vastaa sähköpostilla Jarnolle: verneri(at)kvl.fi

Moikka! Olen 33-vuotias mies Länsi-Uudeltamaalta etsimässä parisuhdetta. Arki kuluu mukavasti kuntouttavassa työtoiminnassa ja tietokonepelien parissa. Luonteeltani olen rauhallinen, rehellinen ja […]

Olen Outi, 42-vuotias sinkkunainen. Etsin 24-45-vuotiasta sinkkumiestä. Asun Harjavallassa. Asun yhteisöllisessä asumisessa ja asumisykkö on vieressä. Käyn töissä toimintakeskuksessa neljänä […]

Hei Haen 33-40-vuotiasta naista. Olen savuton, en juo. Olen rehellinen, luotettava ja eläinrakas. Vastaa sähköpostilla Paatelle: verneri(at)kvl.fi

Hei Olen Temir, 29-vuotias mies Helsingistä. Toivoisin löytäväni samanhenkisiä ystäviä ja toivon mukaan myös parisuhdekumppanin. Harrastan askartelua, piirtelyä ja jonkin […]

Moikka kaikki miehet Olen 38-vuotias, täysin sokea nainen Tampereelta. Olen luotettava, mukava, iloinen ja puhelias. Tykkään käydä kuntosalilla, lenkillä ja […]

Moi Etsin täältä Pohjois-Karjalasta sitä oikeaa elämänkumppania. Toivon, että kumppani on luotettava ja rehellinen ja tykkää myös kuunnella musiikkia ja […]

Moi Etsin luotettavaa ja rehellistä elämänkumppania itselleni täältä Pohjois-Karjalasta. Tykkään puhua rakkaudesta aika paljon. Voisin jutella kumppanin kanssa samoista asioista. […]