Ystävä

Hei Etsin ystävää. Olen lähetystyössä. En polta, en juo alkoholia. Olisi kiva soitella. Vastaa sähköpostilla Ristolle: verneri@kvl.fi

Hei! Kaipaan ystävää, jonka kanssa voisi tehdä kaikkea kivaa. Asun Espoossa. Etsin ystävää pääkaupunkiseudulta. Vapaa-aikana käyn salilla ja elokuvissa. Vastaa […]

Haluaisin tutustua ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia. Käyn salilla ja vesijumpassa. Vietän aikaa hevosten kanssa. Olen lähetystyöntekijä. En polta enkä käytä […]

Hei Olen Temir, 29-vuotias mies Helsingistä. Toivoisin löytäväni samanhenkisiä ystäviä ja toivon mukaan myös parisuhdekumppanin. Harrastan askartelua, piirtelyä ja jonkin […]

Olen 33-vuotias mies Keski-Pohjanmaalta. Olisi kiva saada kirjeenvaihtoystävä. Työskentelen eläintilalla. Harrastan valokuvausta ja liikuntaa. Vastaa sähköpostilla Eetulle: verneri(at)kvl.fi

Hei Etsin ikäistäni noin 40-vuotiasta miestä ystäväksi ja juttuseuraksi. Minua kiinnostaa ulkoilu, lautapelit, kirpputorit, elokuvat ja erilaiset tapahtumat. Viikonloppuisin olisi […]

Olen Minna. Olen 37-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. En polta tupakkaa ja en juo alkoholia ollenkaan. Etsin 30-40-vuotiaita naisia ja […]

Hei Olen Temir, 29-vuotias mies Helsingistä. Toivoisin löytäväni samanhenkisiä ystäviä ja toivon mukaan myös parisuhdekumppania. Harrastan retropelaamista pääosin Nintendo ja […]