Sintsa etsii elämänkumppania miehestä
Tervehdys
Minun nimeni on Sini. Minua sanotaan joskus taiteilijanimellä Sintsa.
Olen 33-vuotias nainen. Asun Järvenpäässä kerrostalossa.
Minä tykkään katsoa Youtubea, virkata, lukea ja käydä elokuvissa ja muissa tapahtumissa. Pelaan Playkkaria ja katson Salkkareita. Keräilen pulloja ja tölkkejä sekä ajan sähkömopollani.
Etsin elämänkumppania miehestä. Ikää sinulla saisi olla 30-35 vuotta.
Toivon ettet polta tai juo. Itse en polta enkä juo liikaa alkoholia.
Toivon että olet rehellinen ja luotettava.
Olisi hyvä, jos asuisit lähellä Järvenpäätä. Esimerkiksi Järvenpäässä, Tuusulassa, Keravalla, Hyvinkäällä, Mäntsälässä tai Helsingissä.
Voidaan aluksi olla kavereita ja katsoa, miten se sujuu.
Vastaa sähköpostilla Sintsalle: verneri@kvl.fi
Vastaa kirjeellä:
Kehitysvammaliitto, Verneri
Sintsa
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo