Soittelukaveri
Jarno etsii 30-40-vuotiasta naista
Hei Olen 41-vuotias mies Kuopiosta. Etsin 30-40-vuotiasta naista. Vastaa sähköpostilla Jarnolle: verneri(at)kvl.fi
Risto etsii ystävää soittelemaan
Hei Etsin ystävää. Olen lähetystyössä. En polta, en juo alkoholia. Olisi kiva soitella. Vastaa sähköpostilla Ristolle: verneri@kvl.fi
Johanna etsii ystävää pääkaupunkiseudulta
Hei! Kaipaan ystävää, jonka kanssa voisi tehdä kaikkea kivaa. Asun Espoossa. Etsin ystävää pääkaupunkiseudulta. Vapaa-aikana käyn salilla ja elokuvissa. Vastaa […]
Alvari etsii kavereita kirjoittelemaan
Haluaisin tutustua ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia. Käyn salilla ja vesijumpassa. Vietän aikaa hevosten kanssa. Olen lähetystyöntekijä. En polta enkä käytä […]
Temir etsii ystäviä ja kumppania
Hei Olen Temir, 29-vuotias mies Helsingistä. Toivoisin löytäväni samanhenkisiä ystäviä ja toivon mukaan myös parisuhdekumppanin. Harrastan askartelua, piirtelyä ja jonkin […]
Petri etsii elämänkumppania
Moi Etsin täältä Pohjois-Karjalasta sitä oikeaa elämänkumppania. Toivon, että kumppani on luotettava ja rehellinen ja tykkää myös kuunnella musiikkia ja […]
Jonttu etsii miestä ystäväksi ja juttuseuraksi
Hei Etsin ikäistäni noin 40-vuotiasta miestä ystäväksi ja juttuseuraksi. Minua kiinnostaa ulkoilu, lautapelit, kirpputorit, elokuvat ja erilaiset tapahtumat. Viikonloppuisin olisi […]
Minna etsii kavereita soittelemaan ja kirjoittelemaan
Olen Minna. Olen 37-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. En polta tupakkaa ja en juo alkoholia ollenkaan. Etsin 30-40-vuotiaita naisia ja […]