Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Blogit
  3. Blogataan yhdessä
Blogit
  • Vinkit bloggaamiseen  

Blogataan yhdessä

Blogataan yhdessä on Vernerin lukijoiden yhteinen blogi.

Voit lähettää blogiin kirjoituksia ja kuvia sinulle tärkeistä aiheista. Voit kertoa blogissa kuulumisia, mielipiteitä tai antaa vinkkejä.

Lähetä kirjoitus ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Jos kuvissa on muita ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvien julkaisuun.

Vernerin työntekijä muokkaa kirjoituksia ja kuvia ennen julkaisua.

Blogataan yhdessä

Voimavaroista

Olen autistinen henkilö ja olen kiinnostunut fysiikasta. Olen huomannut, että fysiikassa, sosiaalisissa suhteissa ja asioiden tekemisessä toimivat jotkin samat lähestymistavat: […]

1.4.2026

Masi: Maalaukseni

29.3.2026

Masi: Ystävät

27.3.2026

Henkka: Hyvät oluet

Mä pidän oluesta. Niitä on paljon erilaisia. ltse pidän vehnäoluesta. Oluella on pitkä historia. Sitä on tehty jo 10 000 […]

23.3.2026

Anna-Liisa: Minun lempijuomani

Minun lempisiiderimerkit ovat Upcider Fizz sekä Pirkan päärynä ja kuiva omena. Lempilonkeroni ovat karpalo, vadelma, ananas, kirpeä omena ja kultalonkero. […]

21.3.2026

Juha: Muistokirjoitus Eila Roineesta

Näyttelijä Eila Roine syntyi 26. marraskuuta vuonna 1931 Turussa. Hänen vanhempansa olivat Eero Roine ja Sylvi Raunio. Hänen sisaruksiansa ovat […]

19.3.2026

Daniil: Teneriffalla

Olen käynyt äidin kanssa Teneriffalla. Viimeksi vuonna 2025 marraskuussa. Vuonna 2024 meidän hotellimme oli Playa Delas American Record Hotel. Siellä […]

17.3.2026

Anna-Liisa: Kaunotar ja hirviö -musikaali

Kävin 31.1.2026 lauantaina Tampereen työväenteatterissa katsomassa Kaunotar ja hirviö -musikaalin. Heräsin kello seitsemän aamulla ja pesin hampaat. Tein aamutoimet ja […]

15.3.2026
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ›
  • »
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä
Tilaa Uutiskirje Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook