Rakkaus

Kissarakkaus

27.10.2019

Kis kis kissa.
Ihana syö kerma,
kun tyttö on seura.

Nimimerkki:
Jasmin

Näkemys

14.1.2019

Rakkaus
Rakastamaista Rakkautta Rakastamatta.

Nimimerkki: Kanto

Muisto

14.1.2019

Kuulin, askeleesi tutut.
Kuulin, äänesi innon.
Tunsin, kosketuksesi hellän.
Tuoksusi. aistin.
Kuiskaat Rakastat minua.
Kuiskaan Rakastan sinua.
Joka aamu muistan.
Joka ilta muistan.

Vain sinun

Nimimerkki: Kanto

Rakastan sinua

11.6.2018

Älä eroo, unta nään susta, ihanaa unta.
Rakas ota minut.

Nimimerkki: Mira

Rakastan sinua

30.1.2018

Ihanan kauniita oman kullan kuvia
ikävä sua niin paljon että siitä on tullut myös sen.

Nimi: Ville

Äidin muistojuttu

8.5.2017

Äitini muistojuttu, tarina mulle tuttu.
Oli nuorena jo toimelias, tarmokas,
kauppa-ala äitiä kiinnosti ja vaatemyynti.
Teki meille tenaville nutut,
korjasi housujen takamukset,
kun me pojankoltiaiset Tarzania leikittiin.
Muisto on oikea kultajyvä.

Nimimerkki: äidinmuistot

Simple love

10.5.2016

Sun svetaris ketju
kiinni jäi mun junttipaitaani.
Irti ei meinannu lähteä,
varmasti kiinni.
Lopulta kuitenkin onnistuin
ne erottamaan,
mutta erottamaan
en kyennyt
meitä kahta.

Nimimerkki: Runojapart1

Kesä

3.5.2016

Oih sä kesä sulhaseni
minä vaimokses tuun.

Nimimerkki: Stella ja mun pikkusisko

Kesä

26.4.2016

Kesä raikaa
hääkellot meille kaikaa.

Nimimerkki: Eerin

Suutelu

18.4.2016

Ihanaa kesän aikaa
ihanaa suudella poikaa.
Kesä on ovella
polku raikaa ja kaikuu
hyvää kevättä ja kesää.

Nimimerkki: Stella ja siskot

Rakkaus

4.4.2016

Rakastetaan toisiamme,
jaetaan ilot surut ja murheet,
annetaan anteeksi toisillemme,
mennään naimisiin, suudellaan,
hankitaan lapsia.
Siinä on rakkautta paljon.

Nimimerkki: Eerin

Ollaan hyviä toisillemme

7.9.2015

Rakastetaan toisiamme.
Välitetään toisistamme.
Yksi hyvä teko päivässä.
Voi olla jo hyvä alku elämässä.
Hyvät teot luovat ympärille hyvää.
Ehkä jopa laittavat hyvän kiertämään.
Muistetaan katsoa jokaisen sydämeen.
Sieltä voit löytää valoa huomiseen.
Kiusaaminen jättää haavan.
Siitä toipuminen voi viedä kauan aikaa.
Joten eihän kiusata lainkaan.

Nimimerkki: Kaisuli

Ikinä en sinua unohda

25.11.2014

Ikinä en sinua unohda,
olet mielessäni
vaikka et ole vieressäni.

Nimimerkki: Mirkku

Mä rakastan sua niin että halkeen

2.10.2014

Kun muutin, mulle tultiin kysyyn.
Ja blondi sano mulle,
että mä oon ihastunut sinuun.
10 min sen jälkeen tuli tää blondi sanomaan,
että haluuks alkaas seurustelee mun kans.
Mä rakastan sua niin että halkeen.

Nimimerkki: v.sirensuomi24.fi

Onni

29.9.2014

Iloita sä ja mä saamme,
kun yhteisen ajan jaamme.

Nimimerkki: Mirkku

Rakkaus

2.8.2014

Hyvä keksintö toi rakkaus.
Kun löytyy miellyttävä pakkaus,
yhteinen sävel.
Elonmarkkinoille,
joille kukkii lakkahilla,
iloa on silloin kaikkialla.

Nimimerkki: Rakkaus

Rakkaus tärkeä asia

6.5.2014

On se lasia rakkaus. Tärkeä asia.

Nimimerkki:
Rakkaus tärkeä asia

Hengailija

15.1.2014

Moi mä oon hengailija-Hertta
mä hengailen vaan
ja rakkautta ja kultaa saan
yksin oon vain kaipaan
siks sua vain.

Nimimerkki: Vesa

Oikea rakkaus

19.11.2012

Oikea rakkaus ei koskaan katoa,
katselis kuuta, tai latoa,
ei se katoa.

Nimimerkki: Ei katoa

Rakkaus 3

19.9.2012

On se weijari toi rakkaus,
vaativa on sen pakkaus,
mutta reipasta oloa vaan,
hymyä suuhun tai kiipeen kuuhun
eiku puuhun.

Nimimerkki: Hoi hui

Rakkaus 2

20.4.2012

Oih, voih, humppa soi,
vai oliko se pesukone, voih.
Ajatukset jotenkin mulla mättää,
no, ei mittää hättää.
Aurinkoinen ilma piristää,
eiku kaverin kanssa lenkille vaan.

Nimimerkki: Rakkaus 2

Rakkausruno

13.1.2012

Rakkausruno, tuumi  miesi,
hän se  sen vaan tiesi,
on kelpo  miesi.
Runoja ei voi  pakastaa,
mutta aina voi rakastaa, laulaen,
vaikka mukavia jutellen, virkoen.
Onnestakin sihistä,
sehän vaan miestä piristää,
muista tää.

Nimimerkki: Runomussu

Koru

25.10.2011

Koru, joka rasiassani pysyy,
on tuo
muistojeni rakkaus.
Sinä olet se ihana pakkaus.

Koru, joka on
kaulassani aina ollut,
näkyy kuvasi sinun.
Jossain täällä päin on
lapsuudenkotini minun.

Koru, joka on hävinnyt jonnekin,
on jossain,
mistä sitä ei löydä koskaan.
Mikään ei muutu joskaan.

Nimimerkki: Nimetön

Rakkaus

25.10.2011

Rakkaus on kaunista mutta katoavaa.

Kirjoittaja: Vesa Siren